19 Eylül Gaziler Günü, tüm Kırşehir'de olduğu gibi Kaman'da da törenle kutlandı.

Kaman Kaymakamı Kaya'dan Üniversite öğrencilerine ziyaret
Kaman Kaymakamı Kaya'dan Üniversite öğrencilerine ziyaret
İçeriği Görüntüle

Kaman Kaymakamı Nurullah Kaya, ilçe protokolü  ve gazilerin katılımıyla gerçekleşen törende, Atatürk anıtına Kaymakamlık ve Belediye Başkanlığı tarafından çelenk sunumunun ardından saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu.

Cumhuriyet Meydanı’ndaki çelenk törenini takiben  İlçe Emniyet Müdürlüğü bahçesinde Kaymakam Kaya, gazilerle ile bir araya geldi. (HABER MERKEZİ)

Muhabir: Çiğdem Sönmez