Kırşehir Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Basketbol Takımı Kaptanı Selin Nisa Ciga, 3x3 Sokaklar Bizim Basketbol Turnuvası kapsamında Kent Park'ta oynanacak müsabakalar öncesinde gazetemizin spor muhabiri Salih Hançer'e açıklamalarda bulundu.
Takım olarak turnuvaya iyi hazırlandıklarını belirten Ciga, hedeflerinin başarılı sonuçlar alarak Kırşehir'i en iyi şekilde temsil etmek olduğunu ifade etti. Tüm takımlara başarılar dileyen genç kaptan, centilmence ve mücadele dolu karşılaşmalar yaşanmasını temenni etti.