Kırşehir’de Kent Park’ta düzenlenen Sokaklar Bizim 3x3 Basketbol Gençlik Kupası, açılış seremonisiyle başladı. Turnuvanın başlangıcında sporcular ve teknik heyete hitap eden Kırşehir Gençlik ve Spor İl Müdürü Yasin Çakmakçı, tüm takımlara başarı dileklerinde bulundu.
Basketbolun birlik, beraberlik ve dostluk duygularını pekiştiren önemli bir organizasyon olduğunu vurgulayan Çakmakçı, genç sporcuların mücadelelerini centilmenlik çerçevesinde sürdürmelerinin önemine dikkat çekti.
Konuşmasında sporculara seslenen Çakmakçı, “Sokaklar, sahalar sizlerin olsun. Bol sayılı, güzel ve centilmence geçen müsabakalar diliyorum.” ifadelerini kullanarak turnuvaya katılan tüm takımlara başarılar diledi.

