Sadist kelimesinin anlamını belirterek yazıma başlamak istiyorum. Sadist, başkalarına fiziksel veya psikolojik olarak acı çektiren, onları aşağılamaktan haz duyan kişilere verilen addır. Acı vermekten zevk alma durumu ise sadizm olarak adlandırılır. Netanyahu bir vampirdir, masum insanların kanından beslenmektedir. İnsani değerlerin kırıntısı bile bu adamda yoktur. Böyle hastalıklı bir adama her türlü desteği veren Trump’ın eli kanlıdır. Netanyahu ve Trump milyonlarca sivilin katilidir. Zira Trump, Netanyahu’ya katliam yapması için gerekli silahları veren, arkasında duran, Müslümanların kanını içen bir zalimdir. Zaten Trump, Netanyahu alçağının katliamlar yapmasını sağladığını, “Ben olmasaydım İsrail diye bir devlet kalmazdı, silinip giderdi.” Diyerek, İran’da, Irak’da, Suriye’de, Afganistan’da, Gazze’de, Lübnan’da, Yemen’de sivil insanların kanlarının oluk oluk akmasına sebebiyet vermiştir. Uçaklardan attıkları bombalarla sadece bir okulda 66 kız çocuğunu katletmişler, anaları ve babaları ağlatmışlardır. Netanyahu’yu koruyan, kollayan, o’na silahlar veren Trump’tır. Trump’dan dost olamaz. ABD ve İsrail, İran’a saldırdı. Ancak İran halkının kahramanca mücadelesi sonrasında savaş meydanlarından kaçtılar, soluğu Atina’nın Pire Limanında aldılar.

Yakında İsrail’de seçim olacak, eğer İsrail halkında zerre kadar insanlık şuuru kalmışsa, kan emici alçak Netanyahu’yu başbakanlıktan def etmelidirler. Trump, sabah bir söz söylüyor, akşam bu sözün tam tersini söylüyor, şaşkın ördek gibi dolaşıyor. Bu kişi de yakında topal ördek durumuna düşecektir. Çünkü ABD halkı bu zalimden kurtulmak istiyor, kasımda ki seçimlerde boyunun ölçüsünü alacaktır. Gazze’deki soykırıma Batı’nın verdiği destek ve gözdağı ters tepti. Gazzelileri bombalar korkutmuyor. İsrail’in açlık ve yoksulluğu silah olarak kullanmasına rağmen insanlar teslim olmuyorlar, kahramanca direniyorlar, ya şehit ya gazi oluruz diyorlar. 1970 yılından bu tarafa İsrail; çocuk, bebek ve yaşlı 38 Milyon Müslümanı katletti. Vahşete doymuyor, alçakça idealini gerçekleştirme savaşı veriyor. 2017 ve 2018 yıllarında ABD’nin Venezüella’ya uyguladığı ambargo nedeni ile 40Bin çocuğu katlettiler, kanına girdiler. Irak’ta 1.5 milyon çocuğu katlettiler. Gazze’de, ABD ve İsrail her gün 100 bebeği vahşice öldürüyor, dünya insanları bu vahşeti seyrediyor ancak ızdırap duymuyorlar, zulme sessiz kalıyorlar. Allah zalimleri sevmez, bir gün onlarında çocukları katledilecektir. “Etme, bulma!” Elbette gerçekleşecektir.