TFF 3. Lig 2. Grup’ta mücadele eden temsilcimiz Kırşehirspor, ligin 3. haftasında Pazar günü sahasında oynayacağı Ağrıspor maçının hazırlıklarına bugün Güneykent tesislerinde yaptığı antrenmanla devam etti. Teknik direktör yönetiminde gerçekleşen antrenmanda futbolcular, maçta sahadan 3 puanla ayrılmak için yüksek tempoda çalıştı.

Kırşehirspor taraftarları, kendi sahasında oynanacak kritik maçta takımlarını desteklemek üzere stadyumda olacak. Maçın heyecanla beklenildiği kaydedildi.

Kulaksız: “Kırşehir’i en iyi şekilde temsil edeceğiz”
Kulaksız: “Kırşehir’i en iyi şekilde temsil edeceğiz”
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Ayşe Hilal Deliorman