Kurban Bayramı yaklaşırken, tüketici sağlığının korunması ve güvenilir gıda arzının sağlanması amacıyla, Kırşehir İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Gıda Kontrol ekipleri tarafından denetim ve kontroller artırılmıştır.

Kasap, market, pastane, kuruyemiş ve şarküteri gibi işletmelere öncelik verilerek;

Kadına Yönelik Şiddetle Mücadelede RTÜK'ten Yeni Adım!
Kadına Yönelik Şiddetle Mücadelede RTÜK'ten Yeni Adım!
İçeriği Görüntüle

- Hijyen koşulları

- Ürün muhafaza şartları

- Etiket bilgileri

Mevzuata uygunluk açısından titizlikle inceleniyor.

Kırşehir’de Bayram Öncesi Denetimler Başladı!1

Vatandaşların güvenli ve sağlıklı gıdaya erişimini sağlamak için sürdürülen denetimler, bayram süresince de kesintisiz devam edecek. Yetkililer, halkın sağlığı için yapılan kontrollerin büyük önem taşıdığını vurgularken, işletmelerin belirlenen kurallara uymalarının gerektiğine dikkat çekiyor.

Gıda güvenliği ve kalite standartlarının sağlanması adına yürütülen çalışmalara vatandaşlar da destek vererek herhangi bir ihlal durumunda ilgili mercilere bildirimde bulunabilmekte.

Bayramın yaklaşmasıyla birlikte denetimlerin sıkılaştırılması, güvenilir ve sağlıklı ürünlerin tüketiciye ulaşmasını hedefliyor.

Kırşehir’de Bayram Öncesi Denetimler Başladı!

Muhabir: Ayşe Hilal Deliorman