Kırşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla vatandaşları Aşure Günü etkinliğine davet etti. Belediye tarafından yapılan duyuruda, aşurenin birlik, beraberlik, bereket, bolluk ve paylaşmanın simgesi olduğu vurgulandı.

Aşure İkramı Cacabey Meydanı’nda

Kırşehir'de 5 Saatlik Su Kesintisi: Hangi Mahallelerde Yapılacak?
Kırşehir'de 5 Saatlik Su Kesintisi: Hangi Mahallelerde Yapılacak?
İçeriği Görüntüle

Belediyenin sosyal medya hesaplarından yapılan paylaşımda, aşure ikramının 25 Haziran Perşembe günü saat 20.00’de Cacabey Meydanı’nda gerçekleştirileceği bildirildi.

Vatandaşlara Davet

Kırşehir Belediyesi, etkinlik için yaptığı çağrıda tüm vatandaşları aşure ikramına davet etti. Muharrem ayının manevi atmosferinde gerçekleştirilecek programda vatandaşların bir araya gelerek aşure paylaşımında bulunması hedefleniyor.

Belediye yetkilileri, geleneksel olarak düzenlenen aşure etkinliğinin toplumsal dayanışma ve paylaşma kültürünü yaşatmayı amaçladığını belirtti. Program kapsamında vatandaşlara ücretsiz aşure ikram edilecek.

Muhabir: Nurten Ceylan - Damla Yeşilli