Türkiye Futbol Federasyonu Bölgesel Gelişim Ligi U14’te mücadele eden Kırşehirspor, Pazar günü sahasında oynayacağı Kırıkkalespor karşılaşmasına kilitlendi.

Maç öncesi açıklamalarda bulunan takımın genç yeteneği Cafer Kelek, çalışmaların çok verimli geçtiğini belirterek: “Hafta boyunca çok iyi çalıştık. Sahamızda oynayacağımız bu maçtan galibiyetle ayrılmak istiyoruz. Taraftarımızın desteğiyle 3 puanı alacağımıza inanıyorum,” dedi.

Kent Park'ta tribünler büyük coşku yaşadı
Kent Park'ta tribünler büyük coşku yaşadı
İçeriği Görüntüle

Genç oyuncu ayrıca, takım olarak sahada mücadeleci bir oyun ortaya koyacaklarını ve sezona güçlü bir şekilde devam etmek istediklerini söyledi.

Muhabir: Ayşe Hilal Deliorman