Türkiye Futbol Federasyonu 3. Lig’de mücadele eden Kırşehirspor’da, Bingölspor karşısında alınan 1-0’lık galibiyetin ardından tecrübeli futbolcu Ümit Bayraktar değerlendirmelerde bulundu. Bayraktar, maç sonrası gazetemizin Spor Muhabiri Salih Hançer’e özel açıklamalarda bulundu.

Kırşehir Kent Parkı Basketbol müsabakalarına hazır
Kırşehir Kent Parkı Basketbol müsabakalarına hazır
İçeriği Görüntüle

Yeşil-beyazlı oyuncu, ligde üst üste yaşanan iki mağlubiyetin ardından Bingölspor karşısında kazanılan 3 puanın takım adına büyük moral olduğunu ifade etti. Galibiyetin kendileri için önemli bir dönüm noktası olduğunu belirten Bayraktar, takım içinde yeniden özgüven oluştuğunu söyledi.

Bingölspor maçını geride bıraktıklarını vurgulayan tecrübeli futbolcu, artık tamamen önlerindeki Kilisspor karşılaşmasına odaklandıklarını belirterek, “Önümüzde çok önemli bir maç var. Hazırlıklarımızı en iyi şekilde sürdürüyoruz. Sahaya kazanmak için çıkacağız” dedi.

Muhabir: İlknur Öncü